Kuka olen!?
Olen Princess Chaos eli Hanna 🤗💜
Olen syntynyt marraskuussa 1994 eli olen 31 vuotias Tamperelainen.
Aurinko ja nousu merkiltäni Scorpioni sekä kuuni on Oinaassa.
Elän kahden kissan ja avopuolisoni kanssa 😻
Eläimet ja musiikki ovat todella lähellä sydäntäni ja niiden parissa vietän paljon vapaa-aikaani.
Kumppanini myös soittaa muutamissa pienemmissä metalli bändeissä, joten senkin puolesta tapahtumissa ja merch myyjänä tulee vietettyä paljon vapaa-aikaa.
Mulla on ollut tämmönen tummahkon fuchsia värinen eli tämmönen kylmä pinkki tukka jo vuodesta 2017 ja siitä on tullut mun ns. tavaramerkki 💜💗
Gootti/alternative estetiikka on aina viehättänyt nuoresta asti 💀🕸️
Oon myös todella visuaalinen ihminen ja ilmaisen itseäni mielelläni visuaalisin keinoin, joista tyylini on yksi isoimmista. Arkena sitä ei aina uskoisi, mutta nautin tyylini monimuotoisuudesta ja tapahtumapäivien laittautumis rituaalista.
Musiikkityylikin koostuu pääasiassa metallista, vaikka hyvänä kakkosena tulee konemusiikki, varsinkin gootti/metalli industrial yms. sekä näin milleniaalina semmonen "nostalgia musa".
Tärkeäksi osaksi elämääni on tullut myös hyvinvointi ja kuuluttelenkin nykyään paljon pyhän kolminaisuuden sanomaa eli uni, ruoka ja liikunta 🫶🏻
Tästä kun ei ikinä nuorene niin asian tärkeys tuntuu korostuvan vuosi vuodelta.
Olen myös hybermobiili eli vanhemmaniakaisesti sanottuna yliliikkuvat nivelet (joka ei kuvaa asiaa kokonaisuudessaan kauheastikkaan). Tämä on yksi osa mikä on vuosien vieriessä vienyt tarvetta tietää hyvinvointiin liittyvistä asioista enemmän.
Liikunta muotoni on ehdottomasti sali 💪🏻 Ryhmäliikunta ei ole ikinä ollut mun juttu. Sali on mulle sitä kivaa omaa aikaa omassa kuplassa musat korvissa.
En oo myöskään käyttänyt alkoholia toukokuun 2024 jälkeen enkä sitä ennenkään useampaan vuoteen enään paljoa. Ja ihan vain siksi etten kaipaa sitä enään. Arvostan mm. untani nykyään enemmän kuin, että joisin muutaman annoksen alkoholia. En ole absolutisti, mutta en ole kaivannut sitä vielä kertaakaan ns. lopettamisen jälkeen. 🍾
Suuri intohimo on myös itsensä kehittäminen/henkinen kasvu, joka on mun mielestä se elämän tarkoitus. Oppia ja kehittää itseään kokoajan tietoisemmaksi ja paremmaksi ihmiseksi ja elämä on paljon kivempaa, kun olet kurkistanut itsessäsi sinne puolelle minkä yrität tukahduttaa tai sulkea mielestäsi. 🤯
Pohdiskelen myös paljon kaikkia syntyjä syviä, maailmankaikkeutta ja filisofisiakin ajatuksia. Mikä olisi hauskempaa kuin pohtia monia asioita mitä moni muu ei tule ajatelleeksi.
Olen todella avara katseinen. Tykkään miettiä asioita ns boksin ulkopuolelta ja unohdan monesti, että on niin sanotusti mitään "boksia/normia" 😄
Jos en olisi kauneusalan ihminen saattaisin olla jollain hyvinvointiin tai terapia puolella.
Onneks kauneusalallakin on välillä asiakkaiden kanssa ihania terapeuttisia keskusteluita ja pohdintoja.
Aktiivisin olen Instagramissa, jos mun juttuja haluaa seurailla
Mistä nimi Princess Chaos tulee?
Jaa mikä, Kaaoksen prinsessa!?
Prinsessa
on tottunut hienompaan helppoon elämään eikä pärjää ellei kaikki mene prinsessan haluamalla tavalla.
Prinsessalle tulee taata oikeat juomat, ruuat, aikataulun, olosuhteet ja ihmisseura tai prinsessa saa kohtauksen ja hänen elämä on pilalla.
Ketä tahansa voi sanoa prinsessaksi -niin miestä kuin naistakin - jos nirsoilevat ja neiteilevät jonkun suhteen.
Myös äitini on kutsunut minua pienestä pitäen prinsessaksi, joten se on myös osa tätä hellyyttely nimeä.
Kaaos
tarkoittaa yleisesti epäjärjestystä, sekasortoa, sekamelskaa, mylläkkää tai jopa tuhoa.
Kreikkalaisessa mytologiassa kaaos (Khaos) oli olemassaolon alkutila, tyhjyys tai avaruus, josta kaikki muu syntyi.
Tieteessä kaaos on termi, joka kuvaa fysiikassa ja muissa tieteenaloissa näennäisen säännöttömiä ja ennakoimattomia ilmiöitä.
Sosiaalinen media
Luo oma verkkosivustosi palvelussa Webador