Gigs are way of life

Julkaistu 23. kesäkuuta 2026 klo 20.33

Tänä vuonna 2026 käytynä maaliskuussa jo 6 keikkaa ja 6 keikkaa/festaria varmuudella tulossa ja todennäköisesti enemmänkin 👌🏻

 

Tänä vuonna tuun oleen todennäköisesti myös ekaa kertaa töissä festareilla ja super siisteihin hommiin vielä. Siitä lisää sitten myöhemmin 😎

 

Keikat ja musiikki on ollut aina iso osa mun elämää, jo kauan ennen nykyistä parisuhdettakin. 

 

Asiakkaillekin nauran, että jotkut käy ulkomailla, mä käyn festareilla.

Rahaa palaa äkkiä ainakin saman verran, jos ei enemmänkin 😂

Tatuoinnit on vähän samanlainen rahareikä. 

 

Ennen koronaa joku vuosi laskin, että tuli käytyä noin 12-15 keikkaa/festaria vuodessa 🎶

Viime vuoden saldo, jos oli kalenterissa oikein:

18 keikkaa, joista 3 festarit, 7 keikkaa ja 8 puolison keikkaa missä oli mukana ja yleensä myös merch myyjänä🖤🎶

 

Enemmänkin vois, helposti, mutta tulee raha ja aika tulee pikkuhiljaa vastaan. Täytyy kuitenkin muistaa keskittyä kaikkiin muihinkin kivoihin juttuihin.

Lisää kommentti

Kommentit

Ei vielä kommentteja.

Luo oma verkkosivustosi palvelussa Webador