Hyvinvointi ja liikunta on mulle nykyään tärkeä osa elämää

Julkaistu 23. kesäkuuta 2026 klo 20.54

Liikunta ja hyvinvointi on iso osa jaksamista.

Ja rehellisesti oon huomannut, että motivaatio on yliarvostettua!

 

Mä käytin vuosia siihen, että odotin sitä kuuluisaa fiilistä 😅

”Kyllä mä sit meen salille, kun motivaatio löytyy.” Ei löytynyt..

 

Mun ajattelu muuttui, kun luin ja sisäistin lauseen:

”Älä jää odottamaan motivaatiota. Motivaatio syntyy tekemällä.” 🤯

Olin aina kuvitellut, että mulla on vaan huono motivaatio. todellisuudessa mulla ei ollut ikinä rutiinia.

 

Koin jonkun oikean kuun asennon tai jotain vuodenvaihteessa/alkuvuodesta 2024 ja aloitin kuntokuurin ja pienen omatoimisen elämäntaparemontin.

Laitoin syömisen ja liikunnan kuntoon, laihduin about 10kg.

Siittä eteenpäin jatkanut enemmän ja enemmän oman kehon kuuntelua ja hyvinvointiin kaikin puolin keskittymistä.

Odotan nykyään innolla tulevaa mitä kaikkea uutta vielä voin kehosta oppia ja mitä kaikkea tää kroppa pystyy.

 

En ois vuosia sitten ikinä uskonut, että nykyään kaipaan liikettä 🫶🏻

Valitsen usein kävelyn julkisen/autoilun sijaan.

Jos viikko menee ilman liikuntaa, keho ja mieli jo kaipaa sitä 😍

 

Vaikeinta on ollut hyväksyä, että aika ei ilmestynyt kalenteriin itsestään vaan mun täytyy tehdä sille tilaa.

Ehkä aina joskus ei tarvitse odottaa inspiraatiota. Ehkä pitää vain aloittaa, mennä ja pitää siitä kiinni 🤍

 

Mun ehdoton suosikki liikunta muoto on sali 💪🏻

Yksin omassa kuplassa 👌🏻😄  Oma työnihän on tosi sosiaalista ja tää on sitä mun omaa aikaa mihin en kaipaa ihmisiä. Mitä tyhjempi sali sitä parempi.

Ja parasta on löytää se itselle mukava tapa liikkua 🤍

 

Mikä sun suosikki liikunta muoto on? 😊

Lisää kommentti

Kommentit

Ei vielä kommentteja.

Luo oma verkkosivustosi palvelussa Webador