Valmistuin 10v sitten

Julkaistu 23. kesäkuuta 2026 klo 20.40

Sitä vaan, että tajusin just tässä toukokuussa, että siitähän on 10 vuotta, kun meikä valmistui parturi-kampaajaksi 😱 

 

Onnistuin ulkoisenkovalevyn kätköistä kaivelemaan valmistujaiskuvia teille 😄

 

Eli 10v parturi-kampaajan töitä nyt takana, wuhuu 🎉

 

Oon käynyt tosiaan lukion ensin, josta valmistuin 2013 ja sen jälkeen tosiaan parin vuoden ylioppilas pohjaisen parturi-kampaamo linjan, josta valmistuin toukokuussa 2016. 

Oli hyvä päätös. Kyllä tuolloin 21-vuotiaana oli paljon valmiimpi alalle kuin mitä olisi 19-vuotiaana ollut. 

Oon myös itseasiassa 7lk asti halunnut kampaajaksi.

 

Ensivuonna tulee myös 10 vuotta yrittäjyyttä täyteen. Niin se aika menee. 

Edelleenkään en vaihtaisi tätä mihinkään ja siistiä kuinka asioista jaksaa edelleen innostua ja halu kehittyä ja keksiä jopa uutta. Yrittäjyys on ehdottomasti itselle tosi oma tapa tehdä työtä. 

En kuitenkaan sano etteikö kauneusalan yrittäjyydessä ne varjopuoletkin olisi. Aloittaisinko kaikki uudestaan.. en välttämättä.

Rakastanko kuitenkin sitä mitä olen jo tehnyt ja saanut aikaiseksi, kyllä!

Lisää kommentti

Kommentit

Ei vielä kommentteja.